Not known Facts About خزه

Wiki Article

برای ارتباط با کارشناس فروش محصولات تثبیت شده کلیککنید.

از مواردی که به سقف یک اتاق نشیمن در دکوراسیون مدرن نیاز به بررسی هستند می‌توان به مبحث نورپردازی و دکوراتیوهای نوری اشاره کرد. لوسترها معمولاً به ندرت در چنین مکان‌هایی به کار گرفته می‌شوند، مگر در حالت‌های خاص.

یک گلدان، کوسن یا رختخواب ساده تمام چیزی است که احتیاج دارید.

لامپ‌های جزیره‌ای که امروز به وفور در آشپزخانه‌ها یافت می‌شود از مواردی است که نمایی مدرن در آشپزخانه به وجود می‌آورد، هر چند این اثر کم و کمرنگ باشد. همچنین نورهای مخفی که در زیر کابینت‌ها یا بر روی سقف آن‌ها تعبیه می‌شوند و یا نورهایی که در قسمت سقف و به صورت تخت روشنایی می‌تابند از جمله پیشرفت‌هایی است که در این فضا صورت گرفته است.

برای اینکه بتوانید در منزل خود سبک مشخصی داشته باشید باید از سبک‌های مختلف آگاهی داشته باشید.

اما در بخش نورپردازی آشپزخانه کارهای بسیاری در این حوزه صورت گرفته است. از چشمه‌های نور بزرگ و خاص که به عنوان دکوراتیو محسوب می‌شوند تا نورها مخفی ????????? ????? ??? ??? و هالوژن‌ها یا ال ای دی‌ها که کم مصرف‌ترین هستند. با توجه به این که اختراعات و ابداعات بشر به سمت کاهش مصرف انرژی حرکت می‌کند، این موارد در آشپزخانه‌های مدرن به حداکثر صرفه جویی توجه دارند.

به همین منظور در این اتاق‌ها باید از فرش‌هایی که برای استفاده در این مکان‌ها شهرت پیدا کرده‌اند استفاده کرد. موهای بلند، پرزهای نرم و لطیف و تک رنگ بودن شاخصه‌های اصلی این نوع فرش‌ها هستند.

از نورها در پایین استفاده کنید تا فضا خوب و دلپذیر تصور شود و قطعاً شما باید وسایل الکترونیکی را در گوشه‌ای از اتاق که فضای کافی داشته باشد قرار دهید.

زیرا اگر خانه شما نیاز به تعویض کف‌پوش یا تعمیرات لوله‌کشی داشته باشد.

علاوه بر این، مبلمان مدرن اواسط قرن بیستم تقریباً مناسب هر اتاقی بوده و با عناصرفوق‌العاده سبک‌های طراحی داخلی غنی و متنوعی شکل می‌دهند.

کرم و قهوه‌ای کلاسیک‌ترین انتخاب‌ در اصول طراحی و چیدمان دکوراسیون منزل هستند.

منازل ایرانی در بخش دکوراسیون مدرن سعی خود را بر دو بخش نشیمن و آشپزخانه متمرکز کرده‌اند تا با تغییرات بر این دو فضا بتوانند ساختاری مدرن را در خانه‌های خود پیاده سازی کنند.

تصور کنید که نیویورک با ترکیبی از سبک‌های شیک از مناطق مختلف با ظاهری قوی در خانه‌ها را موردنظر قرار دهید.

روزبه‌روز بر محبوبیت سبک‌های طراحی داخلی اسکاندیناویایی افزوده می‌شود،این سبک بر سادگی آرام و پاک که به‌صورت جهانی پذیرفته‌شده تأکید دارد.

Report this wiki page